Algemeen
De Second Kid huisregels
Bij Second Kid streven we naar een grote community van betrouwbare kopers en verkopers. Daarom graag enkele huisregels:
Waarom kiest Second Kid ervoor om enkel bepaalde merken toe te laten voor verkoop?
Er zijn veel marktplaatsen waar je alle kinderkleding kan kopen en verkopen. Second Kid kiest ervoor om enkel merken toe te laten die over het Second Kid-DNA beschikken. Hebben we daar goede redenen voor? Absoluut! Meer dan één zelfs! Wij zijn ervan overtuigd dat het loont om te investeren in duurzame kwaliteit en deze kwaliteit vind je nu eenmaal niet echt bij kleding uit ketens die de filosofie van fast fashion verkondigen. Meer nog, door een tweedehands platform open te zetten voor onafhankelijke merken, wordt het mogelijk om de kwalitatieve kledingstukken van deze merken te verkrijgen aan hetzelfde budget als de kleding uit ketens. En dat op een circulaire, zinvolle manier! Dat is onze missie: we hope you like!
De onafhankelijke merken waar wij voor staan:
Welke merken kunnen gekocht en verkocht worden op Second Kid?
Om de merkenlijst te raadplegen klik je bovenaan op ‘Merken’.
Staat het merk van jouw stuk niet in de lijst? Dan kan je het helaas niet verkopen op Second Kid.
Het is dan ook niet de bedoeling dat je het merk toch probeert toe te voegen. Second Kid zal items die niet verkocht kunnen worden op deze marktplaats, zelf verwijderen.
Denk je aan een merk dat je wil laten toevoegen?
We staan altijd open voor suggesties. Stuur een mailtje naar hello@secondkid.be met jouw voorstel! Let wel: we blijven een marktplaats met een selecte keuze aan merken. Wil je alvast ‘s kijken welke merken er nu al verkocht worden op Second Kid? Klik dan bovenaan op ‘Merken’!
Is kopen en verkopen op Second Kid betrouwbaar?
Uiteraard! Second Kid zorgt ervoor dat je op een betrouwbare manier kan kopen en verkopen. De betrouwbaarheid en veiligheid op het platform is onze prioriteit. We got your back! Dankzij het gebruik van persoonlijke profielen en de mogelijkheid tot het geven van reviews, weet je van wie je koopt en kan je je baseren op ervaringen van anderen. Daarnaast werken we op dit platform met de gekende betaalpartner Mangopay die veiligheid garandeert en bescherming biedt in het geval het tòch fout zou gaan. Heb je toch twijfels of zit je met een probleem, contacteer ons dan via hello@secondkid.be.
Kunnen artikels geretourneerd worden?
Second Kid biedt geen service aan voor het retourneren van items omdat het over tweedehands items gaat. We vertrouwen erop dat onze kopers en verkopers eerlijk en betrouwbaar omgaan met deze marktplaats. Om onenigheid te vermijden raden we verkopers aan om elk item zo goed mogelijk te fotograferen en te beschrijven. Eventuele gebreken van het item geef je zo duidelijk mogelijk aan.
Aan de kopers adviseren we om het item goed te bekijken en de beschrijving goed te lezen voor je koopt. Als je nog vragen hebt bij een kledingstuk, stuur dan eerst een berichtje naar de verkoper.
Indien je als koper toch niet tevreden bent over je aankoop dan kan je de vraag om te retourneren gerust stellen aan de verkoper maar deze laatste is niet verplicht om hierop in te gaan.
Met welke partner werkt Second Kid samen voor het verwerken van de betalingen?
Betalen op Second Kid doe je via de betaaldiensten van Mangopay. Klik hier voor de algemene voorwaarden van Mangopay. Deze zijn onlosmakelijk verbonden met de onze.
Woon je niet in België?
Second Kid is een Belgische marktplaats maar wil graag een zo groot mogelijke community worden. Dus wees vooral heel welkom!
We raden onze gebruikers aan om de verzendkosten in te stellen voor zowel België als Nederland.
Woon je in een ander land? Kopen vanuit een ander land wordt op dit moment niet ondersteund. Maar neem contact op met ons via hello@secondkid.be en we helpen je graag verder.
Heb je een klacht?
Indien je een klacht wil indienen, contacteer dan het team van Second Kid (hello@secondkid.be) en plaats in je onderwerp ‘Klacht’. Wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou en zoeken samen naar een bevredigende oplossing. Altijd. Dat is bij deze beloofd.
Onze gebruiksvoorwaarden
In onze gebruiksvoorwaarden worden de diensten van Second Kid beschreven.
Je kan ze raadplegen door onderaan de website te klikken op ‘Gebruiksvoorwaarden’.
Als je een account aanmaakt of een bestelling plaatst zal je gevraagd worden deze voorwaarden te accepteren.
Wil je je account verwijderen?
We hopen natuurlijk dat je blijft. Maar wil je je account toch volledig verwijderen, stuur ons dan een mailtje via hello@secondkid.be of via ‘contact’ onderaan de website.
Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen?
Uitschrijven kan hier.
KOPEN
Hoe kan ik een account aanmaken als koper?
Je kan op Second Kid shoppen zonder in te loggen. Wil je echter een favorietenlijst aanleggen en je gegevens opslaan voor een volgende keer, dan maak je beter een account aan.
Dit doe je door bovenaan te klikken op ‘Log in / Registreer’ en vervolgens op ‘Registreer’.
Je kiest voor ‘Ik wil kopen’.
Eens je aangemeld bent, kan je je instellingen bekijken en wijzigen door rechtsboven op het mannetje te klikken.
Je kopersdashboard
Dashwatte? Het dashboard dus! Dat is eigenlijk het bedieningspaneel van je account. Hier vind je al je bestellingen, de instellingen…
Je bereikt je dashboard door rechts bovenaan op het mannetje te klikken.
Zijn er extra kosten voor mij als koper?
Nee, die zijn er niet. De verkoper staat een deeltje van de prijs af voor de kosten van verkoop en betaling. Als je kiest voor verzending zijn er uiteraard wel verzendkosten aan verbonden. Deze betaal je bij het afrekenen, nadat de verkoper je aankoop aanvaard heeft.
Kan ik van verschillende verkopers op hetzelfde moment kopen?
Op dit moment kan dat helaas nog niet. Je kan wel meerdere items van één verkoper tegelijk afrekenen. MAAR binnen enkele weken wordt ons platform bijgewerkt en zal kopen van verschillende mama’s in éénzelfde aankoopbeurt wel mogelijk zijn!
Hoe kan ik betalen?
Gevonden wat je zocht? Super! Van zodra je wenst af te rekenen, wordt je doorverwezen naar de betaalpagina.
Volgende betaalmethodes worden aangeboden op Second Kid:
– Bancontact (BE)
– iDeal (NL)
– Kredietkaart
Belangrijk: er zijn geen kosten verbonden aan de betaalmiddelen voor jou als koper. Dit wordt verrekend via de commissie die de verkoper afstaat aan Second Kid.
Alle betaalmethoden die we aanbieden zijn 100% veilig en betrouwbaar dankzij onze betaalpartner Mangopay.
De betaling mislukte. Wat nu?
Annuleerde je je bestelling tijdens het betaalproces maar wil je alsnog kopen? Klik rechtsboven op het mannetje om naar je dashboard te gaan. Onder ‘Bestellingen’ vind je alle je bestellingen terug. Bij de bestelling waarvan de betaling mislukte zie je ‘Mislukt’ staan. Klik op ‘Betalen’ om het betaalproces opnieuw te starten.
Liep er iets fout en werd het betaalproces afgebroken? Dan zie je ‘Betaling niet uitgevoerd’ staan. Je zal de bestelling volledig opnieuw moeten plaatsen om het betaalproces opnieuw op te starten.
Wanneer wordt het artikel verzonden?
Door het ondertekenen van de gedragsovereenkomst, verbindt de verkoper zich ertoe het stuk binnen de 5 dagen te versturen. Eens opgestuurd, kan je het thuis verwachten 2 à 3 dagen later. Bij vragen hierover, contacteer je best de verkoper. Bij geschillen kan je het team van Second Kid inschakelen.
Wanneer de verkoper de status wijzigt van ‘Betaald’ naar ‘Verzonden’ zal je hiervan op de hoogte gebracht worden via mail. Je kan de status van je bestelling ook opvolgen via je dashboard.
We vragen aan de verkoper om het Track & Trace nummer mee te delen van zodra het pakketje verzonden is. Je wordt ook hiervan op de hoogte gebracht via mail. Gebeurt dit niet, stuur de verkoper dan gerust een berichtje.
Wat als ik een gekocht item niet toegestuurd krijg?
Als de verkoper niet reageert op je aankoop, kan je dit melden bij Second Kid. Wij zullen de verkoper contacteren en samen zoeken naar een oplossing. Second Kid kan nooit verantwoordelijk worden gesteld voor niet gestuurde goederen.
Wat als een pakketje verzonden is maar niet aankomt?
Second Kid raadt aan om pakketjes altijd te verzenden met track and trace code.
Werd het pakje verzonden maar niet geleverd, controleer dan eerst of je de juiste gegevens hebt doorgegeven aan de verkoper bij het plaatsen van de bestelling. Zijn deze correct, dan neem je best contact op met de verzenddienst om te horen wat er mogelijk fout ging.
De verkoper blijft ten allen tijde verantwoordelijk voor het verzenden van zijn pakket.
Werd de bestelling betaald maar het pakket nooit verzonden en krijg je ook geen gehoor meer bij de verkoper, contacteer ons dan via hello@secondkid.be
Reviews
Second Kid wil een zo groot mogelijke community worden van betrouwbare kopers en verkopers. Reviews helpen daar natuurlijk bij en geven je winkel ook vaak meer uitstraling waardoor de verkoop nog toeneemt.
Heb je iets gekocht en ben je tevreden? Laat dan zeker een review achter op de winkelpagina van de verkoper.
Kan ik items opslaan op een verlanglijst?
Ja, dat kan! Ben je iemand die graag nog ‘s nadenkt over een mogelijke aankoop? Of graag zoekt tot je die ideale combinatie vindt? Dan komt onze verlanglijst goed van pas!
Klik op het hartje, rechtsboven om een artikel toe te voegen aan je verlanglijst. Als je op het hartje zelf klikt, kan je je lijst in z’n geheel bekijken.
Let wel: om een verlanglijst te kunnen maken of je aangemaakte lijst te raadplegen, moet je ingelogd zijn.
Kan ik mijn favoriete verkopers volgen?
Trekt een bepaald winkeltje jouw aandacht of heeft één van onze Second Kid- mums jouw smaak én kindjes die net een beetje ouder zijn dan de jouwe? Dan is het tof dat je deze mama kan blijven volgen. Je krijgt dan een berichtje wanneer ze nieuwe dingen op dit platform zet. Zo ben je er als de kippen bij als er nieuwe koopjes te rapen vallen.
Hoe kan ik een verkoper contacteren?
Klik op ‘Contacteer verkoper’ om een bericht te sturen naar een verkoper. Je vindt deze knop terug op de winkelpagina van de verkoper en op de productpagina’s (onder de prijs).
In je kopersdashboard onder ‘Berichten’ vind je al je conversaties terug.
Transacties buiten het platform
Second Kid vraagt een deeltje van de verkoopprijs om het platform draaiende te houden en de marketing en reclame voor jullie te doen. Transacties die starten op Second Kid maar afgerond worden buiten het platform om en op die manier deze commissie omzeilen, zijn niet fijn. Ook wij hebben jullie nodig om simpelweg te blijven bestaan.
verkopen
Hoe maak ik een account aan om te verkopen?
Om te kunnen verkopen op Second Kid moet je een verkopersaccount aanmaken.
Heb je al een kopersaccount?
Log in met je kopersaccount en klik rechts bovenaan op het mannetje.
In je kopersdashboard klik je op ‘Start met verkopen’. Je maakt nu een verkopersaccount aan en opent je eigen shop.
We hebben nog wat extra gegevens van je nodig. In het volgende venster (‘Update account om te kunnen verkopen’) kan je deze invoeren.
– Naam shop: je kan kiezen om je winkeltje je eigen naam te geven (bvb. Hanne V) of je kan kiezen voor een leuke winkelnaam.
– Shop URL: je winkelnaam wordt automatisch overgenomen in dit veld. Via deze rechtstreekse link zal je shop bereikbaar zijn. Handig om te delen met vriendinnen!
– Adres en telefoonnummer: deze gegevens worden niet getoond aan andere gebruikers. Second Kid gebruikt dit enkel om je te contacteren indien nodig.
Heb je nog geen account?
Klik bovenaan op ‘Log in / Registreer’ en vervolgens op ‘Registeer’.
Je kiest voor ‘Ik wil verkopen’ en volgt de verdere stappen.
Je verkopersdashboard
Dashwatte? Het dashboard dus! Dat is het bedieningspaneel van je winkeltje. Hier kan je items uploaden, bestellingen beheren,…
Je bereikt je verkopersdashboard door rechtsboven op het mannetje te klikken. Dan kom je eerst op het kopersdashboard. Klik door via ‘Go to vendor dashboard’.
Je shop instellen
Het is belangrijk dat je je shop goed en volledig instelt voor je start met verkopen. Neem hier dus even je tijd voor.
De instellingen vind je in je verkopersdashboard onder ‘Instellingen’.
Wat moet je instellen?
Instellingen shop
Vergroot je verkoopkansen op Second Kid door je shop aantrekkelijk te maken voor kopers. Weten van wie je koopt vinden we bij Second Kid erg belangrijk. Bovendien bouw je zo mee aan onze community met betrouwbare kopers en verkopers. Maar ook een community van mama’s en papa’s!
1. Voeg zeker een leuke profielfoto en een banner toe.
2. Waarom zou je je winkeltje geen leuke naam geven? Dat kan!
3. Vul het adres in van waar je verzendt. In de meeste gevallen zal dat dus je thuisadres zijn.
4. Je telefoonnummer wordt enkel gebruikt in het uitzonderlijke geval dat we je moeten contacteren. Het is niet zichtbaar voor andere gebruikers.
5. Vul je eigen profiel zo goed mogelijk aan met een duidelijke omschrijving van jezelf: wie ben je, wat doe je? Maar ook waar hou je van? Dat hoeft heus niet uitgebreid te zijn maar die kleine beetjes extra info zijn leuke tussendoortjes om te lezen! We zijn altijd nieuwsgierig naar anderen. Hoeveel kinderen heb je? Van welke merken hou je? Wat voor tweedehands verkoper ben je? Door hoeveel kinderen zijn de stuks meestal gedragen?
6. Laat geïnteresseerde mama's je contacteren via de berichtendienst. Typ 'Contacteer verkoper' in het veld om de functie te activeren. Je zal de knop zien verschijnen naast jouw items en op de pagina van jouw winkel.
De uitbetaling van je verdiende centjes gebeurt via onze betaalpartner Mangopay.
Het is belangrijk dat je je bankgegevens goed instelt in je Second Kid account vooraleer je start met verkopen. Anders wordt geld ontvangen moeilijk ;-).
De algemene voorwaarden van Mangopay kan je HIER nalezen.
1. Krijg je deze melding, dan ontbreken er nog enkele basisgegevens. Klik op de roze link of ga naar je winkelinstellingen en vul je naam, voornaam en adres volledig in.
2. Vul je gegevens aan om betalingen te kunnen ontvangen.
3. Koppel je bankrekening. Bij ‘Bank account type’ kies je voor IBAN. Daaronder vul je je IBAN-nummer in (BExx xxxx xxxx xxxx) en de BIC-code van je bank (bvb. KREDBEBB). Ken je dit niet? Je vindt het snel terug als je de naam van je bank + BIC googelt.
4. Upload een scan of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart via de knop ‘Kies bestand’. Binnen 24u zal je identiteit gecheckt worden en kan je starten met verkopen.
Onze betalingsprovider is wettelijk verplicht om deze zogenaamde ‘KYC-procedure’ uit te voeren bij alle verkopers. Dit is een verficatieprodecure om je identiteit te checken. Enkel zo zijn we zeker dat alle verkopers betrouwbaar zijn en ons platform veilig.
Klik hier voor meer informatie over deze procedure.
Werd je KYC-document geweigerd? Neem dan contact met ons op via hello@secondkid.be.
Het is belangrijk dat je je verzendmethodes instelt voor je start met verkopen.
Jij bepaalt zelf welke verzendmethodes je aanbiedt. Wanneer een koper zijn winkelmandje afrekent zal hij kunnen kiezen uit de opties die door jou ingesteld zijn. Ook het bedrag dat je vraagt voor verzending kies je zelf.
Hoe je dit alles instelt, lees je HIER.
Hoe upload ik een item?
Om een nieuw item up te loaden moet je ingelogd zijn.
Klik vervolgens rechtsboven op het mannetje en dan op ‘Ga naar je verkopersdashboard’.
In je verkopersdashboard klik je links op ‘Mijn items’ en daarna op ‘Voeg nieuw item toe’.
TIP: Volg de seizoenen. Bijvoorbeeld: upload tegen het einde van de winter je lente- en zomerstuks.
Klaar? Klik dan op ‘Maak product aan’.
Wil je je items al aanmaken maar nog niet meteen te koop zetten in je shop? Klik dan onder de titel van het item op ‘Snel bewerken’ en kies bij ‘Toon in winkel’ voor verborgen.
Hoe maak ik goede foto’s van de kledingstukken die ik wil verkopen?
Enkele tips van onze fotografe:
Al eens gedacht aan het gebruik van een foto waarop je kinderen het kledingstuk zelf dragen? Ervaring leert ons dat zulke foto’s de verkoopkansen vergroten. En ook: hoe beter/toffer je foto’s zijn, hoe meer wij ze kunnen gebruiken voor het promoten ervan via al onze kanalen (socials, nieuwsbrief,…).
Ik heb een item verkocht! Wat nu?
Fijn voor jou én onze planeet!
Je wordt via mail op de hoogte gebracht van de bestelling.
Klik op de roze link in de mail om de bestelling te openen in je verkopersdashboard.
Zowel in de mail als in je dashboard kan je zien welke verzendmethode de koper gekozen heeft en dus hoe je het pakje moet verzenden en naar welk adres.
Je wordt verwacht het pakje te verzenden binnen 5 dagen.
Is je pakje verzonden, wijzig de status van de bestelling dan naar ‘Verzonden’.
Open de bestelling door in je verkopersdashboard op ‘Bestellingen’ te klikken en vervolgens op het oranje titeltje in de kolom ‘Bestelling’. Klik op de roze knop ‘Markeer als verzonden’ om de koper te laten weten dat je het pakje verstuurd hebt.
Indien het niet lukt om binnen 5 dagen te versturen breng je daar zelf de koper van op de hoogte.
– Vink de items aan die in je pakje zitten
– Voeg alle details toe over de verzending: datum, track & trace nummer, verzendmethode (bpost, Mondial Relay…) en eventueel ook een link om het pakje te volgen indien je dat hebt.
– Vink aan dat je de koper op de hoogte wilt brengen. Zo zal die automatisch een mailtje ontvangen met alle informatie.
Wanneer moet ik het pakje verzenden en hoe laat ik aan de koper weten dat het verzonden werd?
Je verzendt het pakje van zodra de koper betaald heeft en binnen 5 dagen nadat de koper betaald heeft. Je zal hiervan op de hoogte gebracht worden via mail. Is het pakje verzonden? Wijzig de status van de bestelling dan naar ‘Verzonden’ en geef het Track&Trace-nummer door. Hoe je dat doet lees je hier.
Hoe kan ik het Track & Trace nummer delen met de koper?
Open de bestelling door in je verkopersdashboard op ‘Bestellingen’ te klikken en markeer de bestelling als ‘verzonden’. Hoe je dat doet lees je hier.
Hoe kan ik communiceren met een koper?
Heb je een bestelling ontvangen en heb je nog een vraag of een mededeling voor de koper? Dan kan je een notitie toevoegen aan de bestelling.
Dat doe je door in je verkopersdashboard op ‘Bestellingen’ te klikken en vervolgens op de oranje titel van de bestelling. Aan de rechterkant vind je ‘Notities bestellingen’. Onder ‘Voeg notitie toe’ kan je een berichtje typen.
De koper zal hiervan op de hoogte gebracht worden via een e-mail.
Hoe en wanneer komt de opbrengst van mijn verkochte items op mijn rekening terecht?
Wil je de opbrengst laten uitbetalen? Dit doe je in je verkopersdashboard onder ‘Mangopay’.
In het felgroene vierkant zie je hoeveel centjes er in je Second Kid-portefeuille zitten. Klik op ‘Uitbetalen’ om het geld over te maken naar je bankrekening. Het duurt 1 à 2 werkdagen voor het op je rekening staat. De betaling gebeurt onder de naam ‘Mangopay’.
Belangrijk: je kan pas starten met verkopen als je bankgegevens gekoppeld zijn. Deed je dit nog niet? Klik dan hier.
Wat zijn de kosten om te verkopen op Second Kid?
Verkopen op Second Kid is niet gratis. Het is wél democratisch en we zijn ervan overtuigd dat je de meerkost er meteen uithaalt. Een klein stukje van je opbrengst gaat naar het betaalmiddel dat de koper heeft gebruikt en ook de service van Second Kid kost je een minimale bijdrage. Maar wees gerust, het allergrootste deel (zo’n 83%) is voor jou!
Het stukje dat naar Second Kid gaat geldt enkel op de itemprijs, niet op de verzendkost.
Voorbeeld: Je verkoopt een item voor 10 euro en de verkoper betaalt 3 euro extra voor de verzending.
Second Kid ontvangt dan 1,70 euro. Als verkoper ontvang je 11,30 euro.
Hoe verdien ik de kost van verkopen op Second Kid dubbel en dik terug?
Ha! Dat is eenvoudig: door het bedrag dat je afstaat aan Second Kid bij je gewenste verkoopprijs bij te tellen.
Bijvoorbeeld: een t-shirt verkopen voor een prijs van 10 euro? Vraag er op Second Kid dan 12 euro voor.
Is Second Kid die meerprijs waard? Absoluut. Je bereikt meteen honderden (wij dromen stiekem van duizenden) geïnteresseerde kopers met het juiste profiel! Zij kennen de waarde van onze merken en zijn bereid om er een correcte prijs voor te betalen.
Mag ik verschillende items in één pakket verkopen?
Het kan soms praktisch of mooi zijn om verschillende kledingstukken in één pakket of per setje te verkopen. Dat is helemaal ok maar wel vragen we om deze pakketten te beperken tot een maximum van 3 stuks. Beschrijf wel heel duidelijk wat er juist in het pakket zit.
Reviews
Elke gebruiker van Second Kid kan een review achterlaten op je winkelpagina. Zo werken we aan de betrouwbaarheid van ons platform.
Problemen met kopers oplossen
Het is uiteraard onze betrachting om van elke verkoop iets fijns te maken. Krijg je toch te maken met een probleem dan raden we aan om contact op te nemen met de koper/verkoper en samen naar een oplossing te zoeken.
Gaat dit moeilijk of kom je er niet uit, neem dan contact op met ons via hello@secondkid.be of via het contactformulier dat je vindt op onze homepage (bovenaan).
Kortingsacties
Ook op Second Kid houden we van een fijne SALE! Je bent, als verkoper dan ook helemaal vrij om te beslissen wanneer en welke kortingsactie je wil toepassen in jouw winkeltje. Zomer-, winter-, midseasonsale, of simpelweg omdat het weekend voor de deur staat: het kan allemaal!
Om een kortingsactie in te stellen ga je naar je verkopersdashboard en klik je in de linkerkolom op ‘Kortingsacties’ en vervolgens op ‘Maak nieuwe kortingsactie’.
Titel korting: geef je kortingsactie een naam. Bvb. 20% korting op winterkleding.
Beschrijving: hier kan je eventueel wat meer uitleg kwijt over je actie.
Soort korting: wil je een percentage korting geven of een een korting in de vorm van een vast bedrag? Dat kies je hier.
Bedrag: vul het bedrag van de korting in. Dit kan een percentage zijn of een vast bedrag, afhankelijk van wat je hierboven koos.
Geldig tot: stel, indien gewenst, een vervaldatum in voor je actie.
Minimum bedrag: de korting wordt pas toegepast wanneer het minimum bedrag bereikt is.
Actie geldig op dit product: wil je je actie laten gelden op al je items dan klik je op ‘Selecteer alle items’. Is je actie enkel geldig op bepaalde producten? Dan kan je ze hier aanduiden. Je kan zoeken op titel.
Toon in je winkel: als je dit vakje aanvinkt dan wordt de actie voor iedereen zichtbaar op je winkelpagina.
Maak reclame voor je winkeltje op je socials
Een beetje extra reclame voor je winkeltje kan nooit kwaad! Voel je vrij om jouw winkel te delen op je eigen socials!
Op je winkelpagina vind je een knop om je winkel in zijn geheel te delen maar ook een artikel zelf kan je delen door de knop op de productpagina van het artikel zelf.
hello@secondkid.be
2000 Antwerpen, België
BE0743.701.968
Copyright © 2022 Second Kid. All rights reserved. | Onderdeel van okret
Blijf op de hoogte van de nieuwste nieuwtjes via onze nieuwsbrief!